All the Clowns - Jag vill stagediva! del. 50


Äntligen lite fräschare design på sidan eller vad tycker ni? Nej det är inte så mycket gjort men ändå tillräckligt för att jag ska vara nöjd. Jag har lekt lite med färger i både loggan och i bakgrunder osv. Jag har också ändrat undertexten till ett annat roligt litet skämt som jag tänkte kunde vara kul då det andra bara var ett internskämt så kunde detta vara i samma dignitet för att kunna ha varit ett internskämt. Jag får tacka Davve för hjälpen med programmeringsspråket då det verkligen inte är min grej. Davve och jag har en film- och wrestlingsblogg ihop som heter Tittribban. Det är bara att trycka på länken i texten så bör man komma dit.

 

  Det som i övrigt kommer att hända på denna blogg är allt möjligt men framför allt så kommer jag ägna mig åt mina så kallade ”krönikor” och filmrecensioner. Angående krönikorna har jag förklarat att det inte är fakta utan reflektioner, tankar och funderingar kring samhället baserat på sådant som jag konsumerar i informationsväg och sedan saker som erfarenheter och dylikt som händer en i livet. Det kommer att dyka upp länkar till allt jag konsumerar i tidningar och poddar så det gäller att hålla ögonen öppna. Mer där till så finns det en massa kategorier som inte används så mycket och det blir då troligt att det kommer bli så att det kan komma att dyka upp några inlägg även i dem kategorierna. Har spontant funderat på att starta en ny kategori som ska heta ”Kommentar på”. Där kommer jag att dels kommentera gamla inlägg som jag gjort och så kan jag länka till saker som jag ger en längre utförlig kommentar eller reflektion på. Vem vet?

 

  Jag har funderat kring frekvens på bloggen och jag ska försöka att hålla mig till ett inlägg varannan dag. Tycker att man då publicerar på andra dagen istället för första. Det kan hända att det kan dröja extra någon gång och det särskilt i en del utav juli. Semestertider stundar ju. Det kan hända att det också dyker upp en mycket spännande kategori. Jag ska utforska möjligheterna för den åtminstone. Mer säger jag inte. Håll till godo.

 

Vi lever för att svära och dricka tjära.

Lyssnat: All the clowns - Edguy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0