Du kommer hitta mig som död och begraven - Jag vill stagediva del. 10


Den där känslan är fin då fingrarna har förfrusit och efter ett tag tinar då det bränner som bara den. Nästan som att grilla korv och bränna sig på glöden. Nej den första känslan var nog värst. Brinner det gör det också i knutarna hela tiden. Allt hopar sig och blir en smet när man har mycket att göra. Men kul är det. Nog om det men du kanske kommer hitta mig som död och begraven.
Hittade en rolig men skrämmande ledare i mars numret 2013 av Svensk Jakt Nyheter som handlade om dåligt skytte på skytteträningen inför jakten samt generell dålig uppslutning till träningarna. Inte undra på att det kanske skjuts vad som helst i skogen. Man kanske inte ser det man skjuter på eller så vill man det inte. Grävlingsköttbullar Jaje Björn!
Prinsessan Lillian har dött också och begravningen sändes i TV. Hujedamig. Sjukt mycket socitetsfolk som verkade känna henne var där också. Sjukast var nog dock när det var en sista farväl dag innan begravningen, hur det nu kan vara så när hon är död, och alla som intervjuades av Rapport var snobbar och viktigpettrar med medaljer och frack. Vad då allmänheten? En affärsidé vore att sälja filmningar av begravningar och ge ut på Blue Ray. Ungtefär som Victoria och Daniels bröllop. Vem vet? De kanske ger ut begravningen på Blue Ray? Jag ska iallafall den dagen jag gifter mig ge ut det på Blue Ray där efter. Men innan dess är jag nog död och begraven.
 
Vi lever för att svära och äta tjära.

Kommentarer
Postat av: sandra - blivande 3 barns mamma <3

Ja du när kungligheter dör så blir det stort pådrag. Lite för stort kanske, men det är ju ändå så att marioteten vill veta vad som händer med kungligheter och andra "viktiga" människor runt oss. Men du man är väl ingen snobb för att man har frack??? ;)

Kramar!!!

Svar: nej kanske inte men de hade ju medaljer på fracken med så det kändes som de bara intervjuade högfärdiga personer. Jag för väntade ju mig då intervjuer med folk i "vanliga" och "lediga" kläder. Kändes helt fel att intervjua just dem om det nu var allmänheten. De kändes ju inte så representativa om man säger så ;)
Krama!!
Rille

2013-03-21 @ 07:45:27
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: sandra - blivande 3 barns mamma <3

Nej kanske inte. Men du har rätt om att en och en annan intervjuv med en vanlig svnesson hade satt lite mer färg på hela tillställningen. Lilian hade nog gillat det. Hon var ju mera utav en partry pingla och äventyrare. Så hon hade nog uppskattat vad om omgivningen hade att säga än de närmsta (utsedda) hade att säga.

Men men blir nog annat när det är Kungens tur att tacka för sig. Då lär det bli intervjuver från hela landet ska du se.

Hur har du haft det i helgen btw??? Ätit några ägg och druckit lite påskmust??

Kramar!!!

Svar: Oj inte kollat på ett tag. Fan jag är kass ibland men vill bättra mig så så lär det bli jag lovar. Jo det blev lite ägg och tur att det bara blev ett litet påskägg med godis i så att man slapp föräta sig ;)
Ja kungen är ju kungen och det lär bli tumult och rabalder det vill jag lova

Kramar!
Rille

2013-04-01 @ 08:32:37
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: sandra - blivande 3 barns mamma <3

Kan man få för mycket godis ;)? Jo då. Jag tycker delvis att man borde ändra lite på det hela med påskägg och kanske ge annat än just godis. Jag brukar pilla ned någon leksak eller pyssel till barn och kanske något smycke eller dylikt till vuxna. Känns mycket bättre än att ge bort ett kariesangrepp:P

Kram!!!

Svar: Ja antingen så räddar man för det eller så för socker generellt som är en av de största orsakerna till fetma i samhället.
Rille

2013-05-01 @ 09:08:18
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: sandra - blivande 3 barns mamma <3

Precis. men vi ska inte enbart skylla på socker i dagsläget. En stor del utav fetman kommer även från alkoholen :P En öl är ju inte bara en öl du vet.

Kram!!!

Svar: Sant men alkohol innehåller socker ;) och socker är största boven det är jag övertygad om
Rille

2013-06-15 @ 11:06:54
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0