The Auld Triangle - Jag vill stagediva del. 1


  Det finns konstiga sammanhang ibland och ibland så förstår man sig helt enkelt inte sig på dem. Ska man kalla dem tillfällen eller bara en slump. Nå väl. Här ska jag berätta om en lustig triangelkoppling man kunde göra efter fredagens avsnitt av På spåret (ja det är mitt gubbprogram som jag gillar mycket). Det hela börjar först med att en av frågorna som kommer på första staden Honolulu handlar om vad ordet Wicki betyder. Det visar sig att det betyder snabb. Den andra grejen är att Jens Lekhman är artisten i programmet som hjälper till att framföra låtarna som är med i frågor i programmet. Jens har kopplingen till min polare Mattias eftersom det är en av hans favoritartister. Sedan kommer vi till sista boven i dramat. På filmsekvenserna från sista staden Nyköping i programmet så dyker jag upp som hastigast i en vy. Man ser mig mest utan huvud men det är inga tvivel om att det är jag. Det var mor som tala om för mig först att jag var med. Men jag trodde först inte hon var seriös. det visade sig att fler hade sätt det. Själv sms:ade jag när jag var i bild. Dålig timeing man har. Konstaterde det på svtplay sen. Men för att få ihop triangeln (The Auld Triangle) då så var det ju så här att i staden Nyköping så skulle jag och Mattias hjälpa en kompis som kallas för Vicky (Wicki) att flytta.redan dagen efter detta program. En anna kuriosa om programmet var att det var programmet man kunnat mest frågor i. Rätt många faktiskt men det är av liten betydelse. Visst är slumpen fascinerande ibland? 
 
Vi lever för att svära och för att dricka tjära

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Hehehe!!! Ja du om det var slumpen eller menat det vet jag inte. Lustigt var det som bara den :P

Du får ha det Tv-kändisen;)

Svar: Ja verkligen! Vi får ta en fika snart vet jag :) Kram
Rille

2013-01-09 @ 12:47:37
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Ja det får vi. Det har inte vart lätt att hitta tid för min del. Vi har haft diverse läkabesök med barnen hit och dit och jag har haft mina samt AF och dylikt. A på kurs halva denna vecka men till nästa vecka kanske vi kan få ihop något???

Kramar!!!

Svar: Ja det är ju så att det finns alltid att göra. Tycker jag definitivt att vi ska försöka få ihop så vi kan :) ska försöka hitta en bra dag snart :) Kram
Rille

2013-01-15 @ 11:01:14
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Kanon :) Då säger vi det!!!
Kram!!!

2013-01-20 @ 09:19:46
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0