Skidresa. Hell Yeah!


Ja ha då har man varit på skidresa helgen som var. Hade verkligen glömt bort hur otroligt skoj det var att åka utförsåkning. Krävdes några åk men sedan var man igång på riktigt och åkte i alla backar även svarta utan problem. Det borde man göra oftare. Lyckades finslipa min teknik också så man kunde göra korta snabba svängar och då kände man sig litegrann som proffsen fast ändå oerhört långt därifrån. Det var dessutom härligt att vi var ett så oerhört skönt gäng som åkte med många roliga personligheter. Det hoppas jag verkligen att det blir av flera gånger.

I övrigt hoppas jag få fart på bloggandet igen på allvar. Har varit allt för stiltje här på sistone men det har ju sina förklaringar.

Full fart in i framtiden. Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

De e gött att du hade det bra! Jag gick bara runt och var avundsjuk under hel den helgen så jag hade det också bra;)

2012-01-22 @ 10:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0