Jag heter Rulle och jag är Full. (Full rulle)


Ja ha då har måndagen gått igen. Nu är det full fart mot helgen igen. Kanske bara är jag som tycker att när måndagen är gjord så går tiden så ofantligt fort?  Men så är det faktiskt. Helgen kommer fram med en kick och sedan knäpper man med fingrarna så är måndagen här igen. Ibland känns det inte som man hinner njuta av tiden man har. Man har ju så mycket saker att göra hela tiden att hälften vore nog. Fast varför klaga? Det är ju betydligt att göra en massa saker än att bara sitta still. Känns också som att ju mer jag har att göra desto mer hinner jag med att göra och den ekvationen får jag inte ihop själv. Det känns logiskt att det skulle kunna grunda sig i att man inte hinner känna att man är trött ordentligt när man väl är det. Det hela får mig att tänka på låten Be Quick or be dead av Iron Maiden. Kan ligga nått i det skulle jag tro. Nej fan nu ska jag hetsa lite mera. Fast nej då konstigt nog är jag inte ett dugg stressad.

Hetsa på gått folk i era små gäcktiga liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0