Saker på gång!!


Så var det avklarat. Det mesta med designen är fixat. Känns skönt för då kan man fokusera på riktiga inlägg igen. Då jag har en del saker på gång så känns det extra kul och fräscht med en ny design. Får åter igen tacka David W För ett utmärkt arbete. De sista justeringarna kunde jag dock fixa själv men hans hjälp var ovärdelig till en början. Tack så mycket!

Som sagt har en del på gång och jag hoppas det kommer att vara till godo så småningom.

Ha det göttigast där ute för man vet aldrig vad som finns där ute!

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Härligt!!! Det gjorde ni bra :) Själv så kör jag med blogg.se´s egna designer :P Har inte en anning om hur man gör egna designer.



Sant. Barnen är grunden till en bättre framtid. Så är vi orättvisa mot dem så för de det vidare till nästa generation.



Haft en bra helf för övrigt? Åkte förbi Rosvalla idag och de spelade fotboll där. Tyckte att jag såg din gestallt där bland fokmassan. Var det så eller spelade mina ögon mig ett spratt?



Kramen!!!

2011-10-23 @ 04:51:07
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0