Det är fan sjukt och fantastiskt på samma gång.


Man sitter ner lugnt. Eller lugnt är det ju inte för man tittar på Sverige-Holland och så gör dem den där störda måste matchen och vinner med 3-2 dessutom vänder i matchen ett 1-2 underläge till 3-2. Klara för EM2012 och man drömmer om vad som kan hända. Det är fan sjukt och fantastiskt på samma gång och fotboll när den är som bäst.
Annars så känner man sig själv i form då man lyckats få ner den lätta förkylningen så att den är knapp. Man tränar och börjar känna mig piggare i höstmörkret. Det är udda men förbaskat bra! Detta i tider då de är ekonomisk kris eller ja kris är det inte men känner mig fattigare än vanligt. Bilreparationer är kul! Not! Grekland har inga pengar. Finanskrisen forsätter sätta sina spår. Håkan Ljugholk fuskar och härjar. Men det gör väll alla politiker, eller? Regler går jub att hålla reda på skärpning!! Eller har ni bälten? Hö hö hö. Djurrättsaktivister jämförs med MC-gäng och jag bara undrar vilka djur dem försöker rädda. Då medlemmarna själva ibland har så mycket hår på huvudet så kanske de räddar sig själva då de ser ut som Big-fots eller halv björn-murveldjur. Eller räddar dem "djuret" brottsling?

Intressant är att världen fortsätter att vara intakt med att vara minst lika sjuk som alltid. Ska komma snabbare uppdateringar i fortsättningen. "Jag lovar!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0