Tack moderaterna för att ni gör det åt en!!




Detta tycker jag är så härligt. När politiker inte verkar tänka för fem öre då dem står och delar ut disktrasor på stan med sitt namn på (hände idag). Att sätta sitt namn med texten “När svart blir vitt med RUT” på en disktrasa ja då har man inte gått långt i tänkandet. Bara att det hela just är en disktrasa sänder vissa signaler. För det första att dem ska rensa upp allt smuts vilket ger kopplingar till ren fascism efter som fascismen sparkar på de som har det sämst i samhället. Alltså smutsen. Åh andra sidan kan man dra parallellen att det är på disktrasan som allt smutssamlas på faktum är att den är den största bakteriesamlaren som finns i ditt hem. Vilket säger att moderaterna är något man ska undvika. Rent dåligt smittoämne skulle man kunna säga. Texten hjälper ju inte heller till. Den ger ju signaler till näst intill rasism att vitt skulle vara bättre än svart. Gör om gör rätt! Men för oss andra blir det roligt.
Det är bara att undra vad vill moderaterna med världen eller Sverige egentligen?  Dem visar sitt sanna jag i alla fall. Till nästa gång undvik dem som du undviker alla andra då ingen gör rätt eller fel.

Kommentarer
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Hehhe!!! De måste ju få försöka. Menar de kan ju inte komma med så mycke mer än med själv irroni:P



Ja så va det du. Jag och långa nr är ingen bra kombination :/



Grattis till brorsan din i efterskott :) Heeeh. Lucas låter stört skön. Han måste va runt 4 nu va?



Hur ser det ut hos dig för en fika snart?

Kramar!!!

2011-05-30 @ 14:56:07
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-20 @ 05:32:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0