Plötsligt händer det.


Man vaknar och känner sig relativt pigg som alltid haha. Laddar mobilen då det är en stund tills man går till kneget. Så står det att den är Fulladdad fast den inte är det så man får ladda den hemma igen. Bara en av få skumma tingest.
Väl gåendes till jobbet så kommer den gamla låten vars refräng text är: "Carma, Carma, Carma, Chameleon! You come and go."
Upp i huvudet helt från ingenstans. Varför...? Har ingen aning. Den kanske har någon undermedveten gemensam nämnare med denna Suffocation låt som jag hörde innan jag började gå. Eller så speglar bara den låten min ironi till samhället just nu. Med sådan banal tråkig halvfjantig text och video. Jo så är det nog.
Bättre blev det ju inte av att ha APT igår. Sammanfattning av den var löjl och paranoia. Man upptäcker att det inte fokuseras på det viktiga. Utan man petar hellre på de små detaljerna som inte gör nån skillnad.

Tur är i alla fall att man var på äventyr i tisdags och åkte upp till Råsunda för EM-kvalmatch. Matchen var inget att ha(Ur KASS) men att bryta den grå vardagen var betydligt bättre och träffa en polare var guld. Två noteringar från i tisdags. 1. STHLM och parkeringsregler är sjukt. Jag efterlyser simpla beöksparkeringar. Tur var att jag kunde stå gratis där jag stod förra gången fast dem ändrat texten på skyltarna. Man fattade noll vad som gällde förra gången så väl som denna.
2. Reflektions kommentar på alla Thairesturanger i Solna: "Solna där alla lätt drar en Thai"

Annars är jag rätt förundrad över vad ens hjärna kan ställa till med när man drömmer. Då ens fantasi och undermedvetna jobbar tillsammans. Tror jag drömde den stördaste drömmen på länge för några dagar sen. Den handlade i alla fall om en polare som ganska nyligen fyllde år och som i present fick han att bli intervjuad av en gammal klasskompis till en själv. Alla frågor och saker som ställdes plus på hittade samtal osv. ledde till att han som fyllde år blev psykiskt ner bruten och urlakad. Nästan ungefär som att d en demon blivit ut driven ur honom. Så knäckt blev han av intervjun. Kommer inte ihåg alla detaljer till detta men det var många sjuka grejer. Det är nog det mest avancerade dröm jag haft skulle jag tro.

Annars är det rätt spännande just nu och sommaren kommer bli nått i häst väg. Nej jag ska inte rida. Den kommer bara bli grym!

Vi lever för att svära och för att dricka kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0