Fucking Jeans!


Det har tydligen kommit till kritan att jag är oerhört kräsen vad gäller jeans. Det finns för många då de hittar på alldeles för störiga mönster och skit som bara är löjliga. Det som gör detta ännu mer prikärt är att när jag väl hittar jeansen jag gillar (Tiger of Sweden; Iggy matsvarta eller vad ska man kalla dem? Gråsvarta kanske? Jaja) finns dem inte i min storlek. Detta händer jämt när jag besöker t.ex. Vingåkers factory Outlet. Så nu får jag väl bli kapitalist och söka upp fabriken eller specialbutiker och köpa dem för ordinarie pris eller nått liknande. Finns ju ett annat par i samma märke jag också vill få tag på men dem har jag inte sätt sedan jag såg dem första gången. Nu kanske en del undrar varför just jag bryr mig om att det blir hål i mina jeans. Det gör jag heller inte men på dem ställen det är hål är det inte så bra när dem vidgar sig i längden. Så därför skulle det vara bra om jag hade ett par stycken nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0