Härligt händelserik helg!


Det vart en väldigt härlig kväll fylld med kontraster och en massa saker. Fredagen inläddes med pizza. Tog en klassiker och min favorit från Opera nämligen en mexicana med extra allt plus vitlökssås. Där efter tog man sig hem till ett gammalt dagbarn till mor för att förfesta. Det var en relativt ny arbetskollega som kallas Sebbe, Anton och jag till en början. Sedan anslöt en person till och efter ett tag kom Antons tjej och två andra tjejer. Jag var för trött för utgång sen men tog mig hem till David i en drygtimme och snackade lite. Fick höra om den vidriga massakern i Norge och spottade ut mig lite kvädelser över samhället och världen vi lever i.
Lördagen blev en annan historia. Ner på stan för att handla fyra ytterligare öl att ha. Skulle ju eventuellt till Irem och Annika för att dricka öl och ha allmänt trevligt. Det hela blev av och vi hade sällskap av konstnären peter Dewoon hela kvällen. Gick en sväng och käkade på OT. Testade deras lasagne och den var inte alls dumm. Mycket snack blev det om allt mellan himmel och gjord. Sen vid ett tiden på natten hörde Elenor av sig och ville ha sovplats och det är klart man ställer upp med det för en så trevlig person som hon.
Idag så drog Elinor väldigt tidig och det var väldigt tråkigt men ja eftersom jag skulle städa så kunde jag ju komma igång med det tidigare. Det finns inget ont som inte har något gott med sig som man kan säga. Får ganska snart efter hon dragit sms om att min syster nu har fått en liten tjej. En Tilde. Bra namn. När städandet var klart drog jag iväg och sprang och sedan firade jag hela helgen och morfar grejen och att jag hittade min cykelnyckel med att äta Calemares med ris.
Sammanfattningsvis en mycket bra helg. Kommer snart tätare med inlägg igen. Det blir bara konstigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0