De små mest korkade.


Och vad skulle jag nu skriva? Jo att attentat människor som dödar oskyldiga osv. är osmartare än den osmartastes osmarte kompis. De fattar inte att det blir en martyr effekt av sådant här. Den sidan som råkar illa ut får fler anhängare osv.. I detta fall är ju det ingen dålig sak. Men inget gott får man ju ut utav en sådan här tragisk grej. Vart den än är. Det skulle egentligen vara intressant att veta exakt hur han satt där och tänkte till: “Öhhh ha ha nu jävlar. Efter detta kommer folk att älska mig mer haha öööh!””Ingen är bättre än mig öööh”. Dessutom att utföra det mot oskyldiga obeväpnade unga ja väldigt modigt hörru.  Själv fattar jag inte hur tänket i världen går till överhuvudtaget. Om målet nu är en bra värld, ja då borde ju alla villa varandra väl. Men så verkar det ju inte va. Jag hävdar fortfarande att bovarna är pengarna och girigheten och dem ska vi komma åt på rätt sätt med debatt och avslöjanden och logiskt tänkande.
Ring dina vänner det är det viktigaste vi har här i samhället. Alla borde få känna att dem får vara med och det ända från början av sina liv och vidare i resten av dem. Då kan världen också bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0