Vad hände egentligen med den skäggiga damen?


vad hände med det där med skäggigadamen på cirkus? När slutade dem med det? Henne ville jag se! Annars är väl cirkus lite passé som underhållning. De skulle behöva göra en cirkus med enbart en massa farliga stunts för att underhålla mig! troligtvis var det för att det inte ansågs som något som var tillräckligt underhållande längre och enligt mig världens simplaste underhållning eller ja då var den väldigt låg. Men jag har forskat lite. De visades upp tillsammans med andra d...eformerade människor bara för att de "ofta vita" som satt i publiken skulle känna sig bra och fulla av makt. Rent störd tanke men ja så verkar det ha varit. Men det skulle vara lite roligare om hon visades upp för att de ansåg att hon var besläktad med varulven en sådan idé visar bara hur långt man inte tänkte då då man faktiskt trodde på sånt förr. Dessutom har ju inte skäggiga damen försvunnit utan bara försvunnit från cirkusen. Jenny Miller t.ex. åker runt och uppträder som prefomence artist http://www.dn.se/kultur-noje/scen/ogenerande-harvaxt dessutom hävdar hon att hår har nått med makt att göra och att det är därför som män inte rakar sig på lika många ställen som kvinnor. Verkar som en skum idé. Undrar vad som hände om den skäggiga damen helt plötsligt inte kunde dyka upp. Ställde dem då världens första transvestit i manegen? Who knows?
annat jag läst för att kolla upp detta http://svt.se/2.108068/1.1564382/skaggiga_damens_mysterium_lost?lid=puff_1567462&lpos=bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0