För mycket av det goda!


I fredags fanns det hur mycket kul som helsta att välja att göra. Ja eller iallafall 3 mycket oerhört kul saker. Dels så var det ju EM-kval match för Sverige mot Ungern. Den slutade 2-0 så det var ju bra. Jag kunde också valt att dra på speedway då den förfyttade matchen mot Hammarby för Griparna skulle köras då. Den slutade 52-44 så det var ju också bra dessutom helt utan min närvaro. Jag hade dessutom valt att följa mitt favorit intresse nämligen musiken och vad är inte bättre än att se en konsert? För live musik är nog det bästa som finns. Just för att det blir så unikt varje gång. Så när ett av Sveriges, nu extremaste och mest true, black metal band skulle ha spelning i Västerås så fanns ju liksom inget val alls. Att de dessutom är mycket bra också så var det ju inget att snacka om. Det är helt klart värt upplevelsen och erfarenheten tio gånger om.





Sworn to the Dark



Tack för en god föreställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0