100x2 gjorde mig till 0%


Hehe lyckades hanlda för exakt 100 spänn två dagar i rad på olika affärer. Hur ofta händer det? Först på systemet i torsdags. Tog lite random öl och sedan när man skulle betala så ja 100 spänn. Sen på Nyköp i fredags. Handla kaffe, jordnötsringar, chips och aftonbladet och ja då med 100 spänn. Det händer ju aldrig. Kanske var därför jag blev helt plakat i kroppen igår. Orkade inte gör mycket. Min kropp var helt mör och uttslagen i princip. Orkade bara sitta i soffan och glo på lite dvd:er etc.. Fast orkade gå ner till kiosken och köpa pizza. Vet inte när jag känt mig så mör senast. Det var iallafall länge sen. Sådan tur är känner jag mig betydligt piggare idag. Lustigt att man bara kan bli sådär nästan 0% på bara ett dygn. Det är läskigt. Är ju i princip aldrig sjuk så man blir ju extra fundersam då. Men ja nu skiter jag i det och full fart mot farsdagsfirande. För alla som inte fjantar förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0