Ung & Arg


Det är så roligt att vara på festival osv.. Men det ger också i smak att diskutera musiks äkthet med mera vilket är lite tråkigt ibland. För det finns så många som är så trångsynta. De menar att punk inte kan vara äkta om den inte är arg nog. Visst den kan vara arg enligt min mening men då ska det kännas äkta. Dessutom anser jag att man kan vara arg utan att musiken är arg överhuvudtaget. Det hela handlar om hur äkta det känns. Hur mycket man går in för det man gör. Menar man det man gör? Det är det som är avgörande för känslan och äktheten i musken och utförandet. För jag menar man kan säga något utan att vara arg i framförandet bara man menar det och man känner att dem gör det. Detta var min mening och alla är ju olika men jag menar det. Skärp er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0