Musik livets elixir!


Musik är ett måste för mig i mitt liv. Den hjälper mig i många situationer med olika känslor osv. när man känner sig nere och uppåt och vise värsa. Finns säkert många fler som tycker som jag här.  Det finns ju så mycket musik också. Jag tillhör dem som tycker om att leta ny musik hela tiden. Det kan jag inte få nog av. men jag behåller dock mina favoriter som jag får. De slutar aldrig bli dåliga helt enkelt. Dessutom vill jag påpeka att vill man hitta den bästa musiken ja då bör man inte bara nöja sig med den allt för mer pretentiösa dåliga dynga den komersiella radion kväder ur sig. För det finns långt mer bättre musik än det. Men tyvärr är det ju kontrollerande och manupulerande av människor kommerialism sysslar med så ja visst gör som ni tror att ni tycker men skyll inte på mig. Men jag kan ju försvara kommersialismen med att vem vill inte tjäna pengar på det den gör. Men tyvärr får för mycket pretentiöst skit förtur utan att ens vara säskilt bra. Ta det i biacktning. Om några dagar ska man då också få se live musik igen. Det brukar slå det mesta. Musik är livets elixir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0