Full midsommar fart!


Det finns två högtider jag gillar. Den ena är julen och den andra är dagens då då, MIDSOMMARAFTON! Jag gillar midsommar därför att det är en allmän stor folk fest och dessutom börjar halva Sveriges befolkning dricka mitt på dagen. Det finns någe unikt och kul i det. He he. Dessutom brukar det vara mycket trevligt oavsätt vad man gör i stort sätt. Snart dags att börja njuta av denna dag. Men först vill jag dela med mig av denna bannlysta IKEA-reklam som om jag minns rätt gick på tv en gång sedan försvann den. Undrar varför......? Härligt kul är den iallafall. Håll till godo.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag är ju ingen högtids människa men jag håller med dig om att det är någe särskilt med midsommar just pga det tidiga drickandet. Undra hur det skulle vara om de inled ett drickes förbud i Sverige under sommar tiden?? :S



Denna reklam kommer jag inte ihåg alls. Den måste jag h missat totalt.:/

2010-06-29 @ 10:37:26
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0