Inställd match och ja vad styr bild val?


Skulle ha dragit på speedway idag om inte vädret gjort så att matchen blev inställd. (Griparna-Hammarby inställd pga regn). Ja detta gjorde inte så mycket nu kan jag ju ändå se hela race-off i lag-VM i speedway. Dessa gör upp om två platser i finalen. Sverige, Danmark, Australien och Ryssland. Finns stor chans för Sverige och Danmark här skulle jag tro plus en varning för Australien.
I övrigt så kommer jag tänka på Magnus "Zorro" Zetterström som är med i race-off och GP osv.. Valet av bild för hans presentation är ju ja jag undrar. Hur klemcheck kan man bli. Han ser ut som en kåt, klemcheck säljare i racingkläder. Han hade gjort bättre i en annan bild. Men ja han kanske vill visa sig så? Med all respekt för Zorro men det är en kul bild. Ytterliggare så hoppas jag han är med i dag med start om 20 minuter. Han behövs och det i toppform.

Ni som vill se Zorro nästan lika klemcheck som på hans presentationsbil kan kolla här!

Ps Fattar inte hur jag kom åt på datorn så att jag helt plötsligt skrev i kursiv men ja så fick det bli. För det gick inte att justera med enkla tryck här. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0