Tröttheten och allt är ironiskt menat!


Ibland är man fan allt för trött känns det som. Denna eftermiddag kväll har jag iprincip varit helt mongo trött. Dock också ironiskt nog ska solen komma fram också. Allt för att jävlas så klart. Så att jag är tvungen att gå ut en stund för att kolla på folk i hamnen och lite bilar förstås. Men orkade inte vara där allt för länge pga min trötthet. Så hem och sega och kolla på Ergo proxy istället kan varmt rekomenderas. Till alla som vill ha en bra animeserie att titta på. Den är iallafall bra hittills sex avsnitt in. Är inne på tredje arbetsveckan efter semestern så det sätter nog sitt spår också skulle jag tro.
I övrigt tycks alla saker som jag förter mig och hoppas på för tillfället faller mig ur händerna och skiter sig. Tror att samhället är ute för att jävlas med mig rent allmänt eller så är det högre makter som spelar in. Mnja skulle inte tro det. Men men jaja. Det löser väl sig tillslut iallafall..kanske..? Tyckte saker skulle kunna vara simplare iallafall. Iallafall dem som borde vara det.

Säger: "Snart är det höst och då fryser ditt bröst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0