Lugn och ro i stormen (ett från kopplat ont och gott)


Ibland händer det och vips så andvänder man inte datorn på två dagar. Kan vara rätt skönt faktiskt. Men man är ändå i behov av den på något märkligt sätt. Nej märkligt är det inte samhället har ju utvecklats så. Har i alla fall inte andvänt datorn igår och i måndags. Blev aldrig så. Tyckte det kändes onödigt. I måndags kom man hem gjorde mat och sedan var klockan rätt mycket skulle ju ändå iväg om en timme så kändes inte nödvändigt att starta datorn då. Inte heller när jag kom hem för då var klockan över elva. I går var det träning hem och iväg för fotbolls tittande. Kom hem och var hur trött som helst efter det (Damn you luftfuktighet.) Man känner inte liksom som man behöver stressa för att hinna kolla datorn på allt möjligt även fast man vill lära sig hinna med mer med den än vad man gör ändå. Vill ju skriva här mer än vad jag gör. Har en hel del idéer för det men dem går med halvfart. Knappt det. Kan ju tala om att jag idag lagat mat och lyssnat på Iron Maidens senaste skiva. The Final Frontier. Recension kommer här snarast. Men kan säga det var intressant. Snart ska jag dricka kaffe, äta äpplekaka och fylla i tipset. Samt jag får ju inte glömma att jag lyssnar på Raised Fists Fuel...recension kommer också här snarast. Men nog om detta.

I övrigt: Är den rätta friden sinnesfriden eller friden i tystnaden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0