Stoppad, uppstoppad ytlig inkomstmaskin


Prinsessan Madeleine och Jonas har sagt upp förlovningen och jag undrar..? Hur många bryr sig egentligen? De som verkligen bryr sig är iallafall de som prenummererar på Kungliga Svensk Damtidning denna blaska av rojalitet glitter och glamour. Ren rojalistisk ytlighet för att bara endast tjäna royalties. Men ja nu var det ju så att Jonas vart stoppad att avslöja det här tidigare. Bara för att det skulle passa så att prinsessan skulle vara i New York och familjen utomlands för att slippa media tumultet. Kanske kan anses vara smart men ja jag tycker ju att de borde få frågor iallafall sen. Det är ju en skyldighet som svenska representanter utomlands som de faktiskt är enligt många. Här ser man ett klart och tydligt exempel på att fly istället för att illa fäkta men ja jag kanske hade gjort det samma som kung vad vet jag? Man måste ju faktiskt respektera andras privatliv också. Jag är lite avundsjuk på Jonas faktiskt. Skulle också vilja bli stoppad av kungen. Tänk er att ni åker på motorvägen i för höghastighet och när ni blir stoppade ja då står kungen där istället för polisen och säger att: "Det där gick nog lite för fort det" Tänk vad ironiskt det vore med tanke på att Kungen själv blivit stoppad för fortkörning. Eller ja varför inte bli uppstoppad av kungen likt en jakttroffé. "Den här sköt jag 2011 det är en bärplockare eller orienterare eller jag vet inte riktigt vad det är för något" Om han då bara valt att sätta upp ens huvud på väggen är man nått att tillföra i kungens triumfer? Man kanske iallafall kan bevaka den mediumalt. Eller bara ett byte i mängden. Om man mot förmodan skulle bli skjuten och stoppad av kungen skulle man anses varit lätt eller svår fångad då? Jag misstänker relativt lätt. "Skjut på allt som rör sig. Bara man skjutit något fint." För det är ju så fint!

Nej nu börjar det klia lite på.....tungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0