Tilltänkt däckad mupp i framtiden!


Tänkte dela med mig om vad som hände när jag gick till jobbet idag mellan 7.30 och 8.00. Jo då hände nämligen som så att det kom en person vinglades mitt på storgatan. Mina första tankar var att han måste vara packad eller drogad eller någe liknande. Iallafall i och med att personen vinglade så tittade man lite extra på den här personen vilket är helt naturligt att man gör. Detta gör i resultat att man får ett sluddrigt "Vad glor du på" ropandes åt än och när jag passerat honom vrider jag på huvudet för att kolla igen. Då kollar han med och då får man höra " jävla Mupp". Hehe jag tänker undrar vem det är som är mupp här egentligen? Borde vara han som är packad på en måndag kväll enda fram till tisdag morgon och sedan bestämmer sig för att gå hem mitt igenom stan under den tid som många börjar röra sig till skolan och jobbet. Ja mer än pucko får man leta efter. Men ja är man påverkad så tänker man ju inte som folk generellt men ändå. Eftersom han ändå var full elle drogad så kunde han ju bara däckat där han var istället.


I övrigt så är min fasta telefoni inte fixad fast den skulle vart det. Ni stackare som trotts allt som jag skulle ringa tarottlinjen så torde det vara det största tjaffs man kan lura folk på pengar med.

Ta ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0