Oj då shit happens (men lösning på väg)


Tänkte passa på att ursäkta mig för uppehållet med Halloween filmerna men det kanske var bra för alla med en liten paus. Nästa ursäkt handlar om att upptäckte också att jag inte hade Halloween 6: The Curse of Michael Mayers hemma. Det är ju den som kommer efter ja logiskt sätt då 5:an. Efter den kommer Halloween: H20 och den kommer det en recension på om några dagar. Lovar dock att det kommer en recension så småningom på 6:an för har fixat så jag ska få hem det. Ursäktar mig för detta åter en gång. Det kommer sedan bli en ressumé och tankar kring samtliga filmer innan jag och David W kollar på Rob Zombies re-makes. Ha det gött så länge och lev sunt!

Vi lever för att svära och att dricka tjära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0