Fasiken tiden går!


Oj då har jag haft så mycket att göra? Nej tror fan inte det men tiden rinner iväg på annat ibland och man fattar inte vart den tar vägen. Men nu är man här och har minisemester och det känns oerhört skönt. Nu kan man koppla av lite och göra vad fan man vill. Slippa vara bland plikten för pengar.

Hade för övrigt en nice helg. Först var man hos arbetskollegan Peter på fredagen. Syrran och hennes kille var bjudna så jag björ in mig själv två veckor innan. Hehe vad gör man inte ibland. Taco, tårta, kaffe, öl, whisky och rödvin bjöds det på aldrig fel. Hehe somnade på soffan hemma sen. Vaknade vid fem la mig i sängen gick upp kl.8.30 för att ladda. man skulle ju ta sig till Västerås och hälsa på Danne och Jenna. Var ju ett tag sen man var där så det var dags igen. Där bjöds det på öl, grillning trevligt umgänge och utgång. Aldrig fel. Allt blandas med att man lyssnar på härlig döds och snackar hockey osv..

Söndagen bjöd på hemresa och pizza i stan med en massa finnar (E-tuna). Lyckades välja det lokala alkishaket och fick stå ut med alkisar som tjafsade om menlösa tingest. Det var förövrigt nästan halvstopp på E-20 då något jävla tivolifölje åkte så när det bara blev ett körfält kunde man bara åka i 30. Bastards. Punkterade däck borde dem få. Det är ju knappt någon som litar på sådana längre eller?

Denna dag bjöd på onödigt nödvändigt hämtande av packet som går i boxen nedanför. Idioter. För att få hem nya skivor som det alltid är roligt att sätta tänderna i. Fick hem; The Haunted: Unseen, Amon Amarth: Surtur Rising, Ghost: Opus eponymous och Stench: In Putrescence. Sedan var man över på filmkväll hos Dayweed och det var mycket soft. Nej nu blir det ett avsnitt Arkiv-X innan morgondagen.

Stay cool Bird Boy!

Kommentarer
Postat av: Majken

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-13 @ 01:37:42
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0