Störda sammanträffanden!


Ibland händer det och ibland mer ofta än någonsin osv.. Man gör någon grej och så råkar man ut för en sak som har med samma grej att göra direkt efter eller man stöter ihop med någon som man sms:ade till sekunderna innan t.ex.. I måndags tittade jag på ett avsnitt av Seinfeld. Det avsnittet då Kramer hittar en skyltdocka som ser exakt ut som Elaine. När jag sedan tränar på gymmet dagen efter och tittar upp på TV-apparaterna som finns där. Vad får jag då se där? Jo exakt samma avsnitt jag såg dagen innan. Det kan man verkligen kalla konstigt. Man kan gå på stan och tänka på en person och sedan när man kommer hem så ringer den upp än eller så träffar man den dagen efter. En annan sak är att jag ofta råkar kolla på klockan när det är samma siffror timmar som minuter t.ex. 11.11 eller 06.06 osv. ni hajjar. Det brukar betyda att det är nån som tänker på än enligt sägen eller ryten eller ja bara skrock.

Det är kul att fundera över sådant här. Varför det sker? Men troligtvis är det ju bara slumpen men ja man kan ändå aldrig sluta fundera om det har någon större mening. Jag tror att det är rätt många som tycker att det borde ha det iallafall. Beat it next time! TA TA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0