Elektronik tidningen (för riktiga elektronik nördar)


 
Ja vad är då detta för inlägg? Jo det är ett litet inlägg om denna tidning. Var faktiskt små intressant att läsa men när den framför allt inriktar sig till folk som vet en massa om kretsar, chip, kretskort etc. så var det en aningens svårt att hänga med för en vanlig dödlig. Då den går djupt in på detaljer så börjar man nästan inte fatta någonting. Intressantast för egen del var när det stod om nyheter på elektronikmarknaden för då kunde man ändå haja något och var också kul att få veta vad som är på gång osv.. Hur teknologin går framåt om man säger så. Fanns ett repotage med tips om något chip-lösnings problem där jag var helt lost men för den inbitne var det nog väl till hjälp. Som hel het kan jag nog konstatera att denna tidning bara är för de som kan mycket och jobbar med sådant här dagligen annar bör man nog ägna sig åt annan läsning och jag orkar nog inte heller sätta ner mina ögon i denna tidning igen. Då får jag nog ont i huvudet. 
 
Det får bli några chips på det ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till niklas & nora

Hehehe!!! Jag tycker om sådanna här tidningar. Inte för att jag förstår så mycket i dem men de är intressanta ändå :)

Kramar!!!

2012-10-04 @ 07:42:00
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Where ahve you gone????

hugs!!!

Svar: Jag lovar jag kommer att vara tillbaka med ett inlägg redan ikväll. Har kommit på att jag saknat bloggen. Men det har varit för mycket tid med annat. Så har varit tvungen att prioritera. Men tror mig kunna vara tillbaka med en massa in lägg osv. då jag funderat på lite andra saker och kategorier. Ja, sådana tidningar är roliga och kommer nog fler tidnings inlägg också vill jag lova. Kramar
Rille

2012-10-17 @ 13:47:14
URL: http://www.mammansandra.blogg.se
Postat av: sandra - mamma till niklas & nora

Härligt att höra :) Man saknade dina tankar och ideer om saker och ting. Du är typ den enda jag vet som skriver direkt ifrån huvudet occensurerat :) Vilket jag tycker är kanon läsning. Så nya inlägg ser jag fram emot :)

Kramar!!!

2013-01-04 @ 17:43:15
URL: http://www.mammansandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0