Till den jävla inbrottstjuven!


Jag skulle vilja sätta upp en lapp där det står att jag kommer att söka upp och spöa upp den som gör inbrott hos mig och det med råge. Men jag antar att en sådan lapp kan anses vara olaga hot. Fast jag kan tycka att en person som tänker göra olagliga handlingar hemma hos mig, sno grejer, röja och förstöra, redan innan mig har gjort saker man inte får och där med inte har rätt till och där med inte bör ha någon rätt till försvar. Dessutom har han blivit varnad och borde redan där vara smart nog att inte göra nått förhastat. Eftersom skylten inte är ämnad till någon speciell person förutom inbrottstjuven som är kriminell tycker jag inte att det kan anses som olaga hot. Kanske hets mot folkgrupp? Inbrottstjuvar vilken folkgrupp haha. Ärligt talat de borde bli av med rätten så fort de bryter sig in. Så fällor och dylikt borde vara tillåtet i hemmen. Istället är ju lagen så störd att om de krossar fönstret och skär sig på glaset så kan de stämma en men ja då kan man ju undra varför dem gjorde som de gjorde? Samhället är stört på ännu en punkt. Punkt slut.

“Dare to break in and I ripp your fucking heart out!”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0