Keep it up!!


Det finns mycket som driver oss framåt sedan finns det steg som driver oss bakåt. Vart man ska gå är svårt att veta ibland. Då är det bäst att lyssna till det man tycker känns rätt för stunden. Men det är heller inte det lättaste ibland. Samhällets alla påtryckningar finns överallt. Många vill göra det dem tycker är roligast men kan inte. Andra är nöjda med det dem gör och har inte några egentliga intressen så dem bryr sig inte om nått annat. En del gör det dem tycker är roligast och bryr sig inte under tiden så länge dem vet att det dem gör kanske kommer att ge dem en betalning framöver. Svårt att veta det där. För egen del har man ju ett hobby schema som man följer hemma i princip hela tiden så vida inte nån vill hitta på något förstås. Har ju för mycket som jag tycker är kul att göra för mitt eget bästa där utav så behövs just ett schema. Önskar jag kunde fokusera mer på att göra en sak lite mer osv.. Men ibland är det svårt eftersom man också har ett jobb för pengar vill man ju tjäna så det är helt enkelt bara att bita i det sura äpplet och köra vidare. Hoppas kunna fixa mer saker så man får något gjort. Finns ju så mycket att få ut och ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0