Shuffle the cards pleace!


Helgen kändes fan seg efter första arbetsveckan efter semestern. Vet inte vad det är men känt mig rätt matt i några dagar nu och särskilt nu i helgen. I alla fall till på mitt på dagen och på kvällarna. Det kan ha att göra att jag inte vilat ett dugg under semestern men det kan också ha att göra med att jag bytt allergi medicin även fast den innehåller exakt samma substans som den förra. Eller så är det så att jag inte bör äta medicinen nu då det inte är så mycket pollen i luften nu och jag tagit den ett tag så blir jag då matt utav medicinen. Svårt att veta vad det är ibland.
Vad händer annars då. Jo har lyckats att lättare hålla mig till mitt hobbyschema igen nu när jobbet startat. Det känns skönt för det har ju varit rätt lätt att man bara gjort vad man känner för under semestern. Har börjat följa en videoblogg av en snubbe som kallar sig Linkara. På hans inlägg som heter Atop the 4th wall så kollar han igenom en massa dåliga serietidningar och det är ju mer än kul ibland. Att läsa igenom boken Stalin - den röde tsaren och hans hov tycks ta tid men det är trots det en väldigt intressant bok så det rekommenderas mer än bara lite lätt. Gitarr spelandet har tagit fart igen så kommer förhoppningsvis få en massa inövade låtar så väl egna som andras. Spelar ett spel på X-box 360 som heter The Ultimate Allience där man kan spela som många av Marvels superhjältar och de är uppbyggt lite som Diablo-rollspelen. Skrivandet går lite sådär ibland men med rätt go ska det nog inte vara några problem att hålla uppe och filmtittandet och musik lyssnandet är så väl sporadiskt som ofta.
Igår var man och drack lite bärs och sprit med syrrans kille och australiensaren Dan samtidigt som man kollade på lag VM-finalen i speedway. Det gick så där men vi slog Danmark i alla fall. Det är kul när man sitta och prata med personer från andra länder och de förstår ens skämt och det också visar sig att man tycker rätt lika om mycket. Mycket kul. Nej nu ska erövra världen. Ta ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0