Big Brother älskare jag erbjuder er Knark Kartellen!


Hur kan man titta på så hjärndöd tv som Big Brother? Jo jag har min teori om att dem som tittar på det gör det för att dem känner smarta när dem tittar på det för är det nått man gör så är det att man genast känner sig minst 100 gånger smartare än dem som är med i programmet. Fast jag blir samtidigt rädd eller frustrerad över att sån skit kan visas i tv och folk tittar. Antar att det då är tröttheten som spelar in. Trött efter jobbet ja då kan man titta på vilken skit som helst. Det är därför jag nu tänkte presentera min program idé. Jag ger er: “Knark Kartellen!” Den går till på följande sätt: Man samlar ett 20 tal knarkare i en inhägnad eller ja nått ställe som är tillräckligt stort för att dem ska kunna röra sig anständigt ungefär som i Big Brother. Dessa knarkare blir matade med en viss mängd droger i veckan under ja säg tre till fyra månaders tid. Knarket minskar och minskar per vecka samtidigt som den som knarkat minst försvinner efter varje vecka. Det hela går ut på att den som knarkat mest och överlevt längst alltså till sista programmet vinner och priset är 100000 kronor plus en 1 års Rehab. Inga som inte är knarkare från början får söka eller jo men då på egen risk. Allt för att inte någon ska hamna i för djupt missbruk. Jag lovar att i detta program kommer det finnas betydligt vettigare och mer utvecklade utflippade samtal än i Big Brother. Så min uppmaning nu är: “Alla TV kanaler överväg att köpa idén och jag vill bara ha 2 mille för den.” Tips som programledare är Harald Treutiger för han tycks ju gå på lugnande så han skulle passa utmärkt.

Det jag menar är egentligen är att kan man visa Big Brothers i TV kan man visa vad fan som helst för folk tittar ju ändå!

Vart tog kvalitén vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0