Focus; allt!


Ibland är det bara slående. Man sitter och går igenom en massa gamla grejer ute på landet där man växte upp. Det är en väldig mängd teckningar, skolgrejer och bara en massa saker. Det som är uttalande då är att man alltid har haft en massa i huvudet som snurrar runt. Man funderade mycket då som nu och ja jag gillar det. Teckningarna och uppsatserna visar tydligt på att jag har en mycket stor slående fantasi och den speglar sig kvar nu med. Dessutom kan jag inte sluta tänka kring vad som helst när som helst. Så är det ju och så ska det vara. Men ibland har man så mycket i skallen att man känner att det inte blir något av det eller man kan inte koncentrera sig för man vill komma ihåg allt. Därför väljer jag att börja skriva ner allt oftare. En del av det hamnar här en del hamnar på andra ställen. Det som gör att det kan bli jobbigt att fundera kring så mycket hela tiden är att jag tycker så mycket kan vara intressant. Har för många intressen för mitt eget bästa vilket gör att det kan bli rörigt. Därför ska jag också börja dela in mina intressen på dagar och veckor osv. detta borde det göra lättare för mig att koncentrera mig så att jag får något kreaktivt ut ur det jag gillar att göra. Så att det inte blir som förrut jag gör något på impuls vilket slutar med att jag inte gör någonting. Men en sak är säker skriva av mig borde jag göra varje dag. För mitt eget bästa. Tyvärr blir det inte alltid så. Men bättre försöka än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0