Det krävs inga piller eller pulver när man börjar samla på navelludd (eller just det behövs för att göra det?)


Ge mig en hand full med dollar. Ge mig pengar på träden. Ge mig “Rackan den Rödes skatt”. Nej jag vet ge mig en person som samlar på navelludd. Sätt där med lite udd på tillvaron. Och nu är det väl så att varenda jävel har skrivit om den här personen på sina bloggar. Men jag ifråga sätter det hela. Tror ni inte han har krypigt runt på golvet och vippat upp damm med sitt skägg istället? Menar det var väl ändå lite larvigt att kalla det navelludd. Dem är väll dessutom ingenting mot mina burkar som jag har med lagrade snorkråkor. Hehehe skämt och sido. Men det skulle vara intressant och se vad han sa i omklädningsrummet när pillade ut lite ludd ur navel och la i en plast påse när någon frågade. Men svårt att förstå sådana här udda saker ibland. Men alla har ju våra egenheter och denne mans var sin navelludd. Snart kommer det väll nån bonde som samlar på komockor eller något liknande? Skål för världen!

Vem behöver droger när det är knark bara att leva?

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja du, det finns folk till allt som man brukar säga:P Man vill ju inte direkt veta vad de som är omedvetna samlarna har gömt undan direkt. Men de gör alltet till ett lite mer spännande och fachinerande plats ändå:P



Hehehe!!! Gör så, man brukar ju få rätt mysko tankesätt när man är bakis. Så det kan bli spännande att höra ditt utlåtande:P



Va falls!?! Inte gilla falafell??? Men du jobbar ju på posten så det är ok:P



Kram!!!

2010-10-26 @ 08:00:04
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0