Vad är egentligen pizzasallad gjort utav?


Upptäckte att jag hade pizzasallad i kylen. Den har nog varit där i över en månad. För jag äter det aldrig i princip. Lugn slängde den nu. Fick dem gratis vid pizza inhandling. Men kan inte låta bli att fundera kring vad det är gjort utav? Menar eftersom det stått i över en månad och ser exakt likadant ut som när jag fick det. Det luktar dessutom exakt likadant. Det kanske är något starkt konserveringsmedel i den. Iallafall så är det nånform av etiksprit eller nått. Ungefär som vid inlagd gurka. Men ändå i den lilla plastbunken. Ingen färg förändring. Vad är egentligen pizzasallad gjort utav?

Kommentarer
Postat av: sandra

Pizza sallad är väll typ blomkål med olja och krydda Oo? Har faktist inte så stor koll på vad som är i om jag ska vara ärlig. Men jag har för mig tt de gjorde pizzasallad med blomkål på tv någon gång.



sv: Håller med dig. Ska det va så ska det va när det är Halloween. Är roligas om det är riktig utkläddnad och tema där man är. Det ger det hela lite mer.



Tussen tack!!! Din takekraft hjälpte till vill jag lova:) Lil killen är frisk och ska till dagis i morgon igen. Själv är man lite slite men mår helt ok :)



Hur är det med dig själv? Klarat dig från förkyllningar och så?



Kramar!!!

2010-11-10 @ 06:50:40
URL: http://mammansandra.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

pizzasallad är gjord av vitkål, vitvinsvinägar, olja och slladskrydda. det finns säkert miljarder olika varianter dock men tror denna är den vanligaste. ville bara glänsa lite. jag som vet liksom. för jag är ju bäst;) puss o hej

2010-11-13 @ 20:45:41
URL: http://emelieksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0