Raubtier på temakrogen!


Var på Temakrogen i fredags. Det vankades Raubtier och ja en något spännande spelning. Kan medge att jag inte var så inlyssnad på bandet innan men jag vart imponerad över hur bra show de levererade och att låtarna funkade bra. Bra gensvar från publik också. Man var lagom berusad och hade en trevlig helgstart med syrran och hennes kompis Lotta. det var galet roligt. Temakrogen skulle lätt vinna krogkampen om den låg i centrum. För det är ett mycket schysst ställe.



Full show av Raubtier.

Kommentarer
Postat av: sandra

Va falls!?! Har de spelat i Nyk? Har inte en anning om vad ema krogen är för något :/ Nu blir jag ju sne....F*n v jag ska missa saker hela tiden :`(

Kul att du gillade deras uppträdande.



Kramar!!!

2010-11-10 @ 06:54:15
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0