Verklighetsflykt?


Man jobbar och sliter för att komma till helgen då man kan göra vad man vill oftast så skulle man vilja vila. Men det är inte så ofta man sysslar med det. För min egen del så brukar den sociala biten ta över och ja då brukar det ju bli så att man inte vilar även fast det kanke är just det man skulle behöva. Denna helg ska jag satsa på att vila iallafall. För jag behöver det med råge. Efter att ha gjort grejer fem helger i rad så är det detta jag behöver för att återställa mig skulle jag tro. Dessutom ska jag försöka med något som man definitivt behöver och det är verklighetsflykt. Men ja kan man egentligen göra det. Jag menar för allt man gör som att se en film, läsa en bok, spela tv-spel och lyssna på musik etc. återspeglar sig till samhället. Så ja verklighetsflykt kanske är fel att kalla det men sluta tänka på vardagen iallafall. Ska se om min Bosniske vän vill komma och kolla på fotboll i morgon. Sverige-Bosnien väntar. Annars väntar film för den större delen av slanten o morsdag. Om nu inte mitt sociala behov tar över allt för mycket om nån vill ses. Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0