Varning för barn!


Tvättade och ja då inkluderar att mann torktumlar också om man inte är en ambitiös jävel som orkar vänta i flera timmar på att tvätten ska bli torr. Finns ju en del klädesplagg som inte får torktumlas dock. Nog om det. Det jag tänkte ta upp är det som står på torktumlaren som gör att jag börjar fundera mycket. Jag gillar nämligen texten: "får ej användas av barn". Detta gör att jag inte kan låta bli att undra...Finns det statistik på vad som händer om barn använder den? och ytterligare kan dem använda den? Om det finns statistik på vad som händer eller har hänt om barn använt den så skulle det vara intressant att få ta del av den. För ja finns inte det då tycker jag att en sådan självklar grej är onödig att skriva dit. Det står ju t.ex. inte det på tvättmaskinen. Gissar att det står på torktumlaren för de flesta säkert tror att barn skulle använda de som något de skulle testa att åka i eller nått liknande. Iallafall krypa in i. Men som sagt man vet inte. Var finns statistiken? Ge mig den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0