Ibland får man störda energiflöden!


Fattar inget....? Det borde inte vara så här. Jag borde vara mega trött eller nått men så är det inte. Vaknade hur trött som helst. Segade mig igenom dagen på jobb och slet som ett djur. Drog och tränade ett av mina vanliga tuffa pass. När man kommer hem sätter man igång och tvättar två omgångar tvätt. Äter lite samt efter det städar man lägenheten. Tvätten är klar 21.35 då det sista är färdig torkat. Jag borde vara astrött men nej jag är relativt pigg. Fick värdens energiboost av detta. Men jag antar att det kanske ska vara så. Vad vet jag? Lär väl vara mega trött imorgon eller nått? Man får alltså rejält med enegri av att göra en massa saker när man är jätte trött. Ett tips till er som dricker en massa energi drycker för att piggna till eller tar power-naps. Ni är bara amatörer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0