Hur var det egentligen med uttalet?


Jag var på speedway så sent som igår på Cramoarena som det nu heter. Nu med luftstaket och snart belysning också. Förrutom den stora epiteten att Magnus "Zorro" Zetterström var där och dominerade och körde speedway för Hammarby, som tyvärr vann matchen mot Griparna med 50-46 och det var framför allt starterna som avgjorde, så undrar jag hur det var med speakern egentligen? Kunde han det här med ord och uttal?
Hyundai (hondai) blev Hannadai?
Presentationen av spelaren Tero Aarnio (Teero Arnio) blev Terro Arnijio?
Jag började undra om han visste vad han sysslade med överhuvudtaget? Verkade knäppt som fan. Men när han till slut uttaladae Hammarbyfans (hammarbyfaaans) började jag tro att han bara drev med oss. Skön lirare iallafall oavsätt om han gjorde det med flit eller inte...


Här kommer Magnus "Zorro" Zetterström i egen full utklassningskarriär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0