Energi till hela laget. Tack Weinhandl!


Jag glädjes åt av att se Weinhandl göra 3 mål igår. Jag glädjes åt av att vi lyckades vinna med 5-2 mot Norge i hockey VM och det med tanke på att Norge gjorde 2-2 i sista perioden och jag började fundera på om de skulle få skrälla dem med likt Danmark har gjort. Nu två ggr om. Men det gick vägen till slut. Det var viktigt. För lagets sjävförtroende men framför allt för Weinhandls och Jonas Gustafssons självförtroende. En bra start är viktigt. Det är solklart och det känns som om det här laget vill något och kan gå långt. Det finns en viss energi kring det. Jag hoppas den håller i sig hela vägen ut. Och nu först mot fransmännen imorgon. Kl.20.00 i sexan.

Knäcka ryssen få tjecken på fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0