Om skivindustrin var sund!


Så då var det avklarat. 7 nya skivor på intågande så småningom. Föstår dock varför folk laddar ner osv.. För skivorna är alldeles för dyra. Jag tycker en ny skiva skulle kosta 100 spänn. Då vet jag att folk skulle köpa mer skivor. Det bevisades om inte i stockholm när megastore hade utförsäljning och det var super rea. Folk var som galna sas det. Så om skivindustrin bara kunde inse detta faktum så skulle det säljas betydligt fler skivor. För jag vet att vi alla som gillar musik vill ha skivor innerst inne.

Dessa beställde jag; Toxic Lab Rats: Intoxicated, Soilwork: The Panic broadcast, Watain: Lawless darkness, Trevolt: I all hast, Nobelkommitén: Innan livet exploderar, Locators: S/T

Så som sagt blev en hel del punk 5 skivor och sen en blackmetal och en melodisk döds/thrashmetal

Beställ skivor ni också och ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0