Knivigt!



Jag vet inte vad det är med mig men jag och knivar går helt enkelt inte ihop ibland. Det kan inte gå ett år ens och jag måste lyckas skära mig på dem några gånger. Idag var inte ett undantag då jag råkade ut för denna rackare. Det var dessutom mycket klantigt då jag kände efter i diskhon när jag diskade och kom åt bladet. Så var det fixat med ett skarsår på pekfingret. Men ja det var inte så stort så jag klarar och överlever med råge. Men jag glömmer inte den gången jag lyckades skära av mig en bit på toppen av vänsterhandens tumme. Det var många som sa att det skulle behövt sys men ja det gjorde jag alrdig och det är inte något fel på tummen idag. Men den gången blödde det rejält. Idag blöde det knappt.

Se upp! Samhället kan vara mycket vasst där ute!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det händer så lätt just i diskhon. Du ska se att ja är lika duktig ja på att skära upp fingrar när jag diskar:P Därför är jag glad över diskamskinen vår:D Lol



Tack för igår!!! Kram

2010-07-06 @ 08:50:25
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0