Religiös fanatism=undehållning för folket!


Vad är religiösa fanatiker och sådan extremt förhållna grenar inom religion om inte underhållning för folket. Att bara se  och höra det på tv gör ju inte hela saken bättre. Tror det finns en religiös kanal också. Kanal tio eller vad den heter. En polare till mig sa att han satt bakfull en gång och tittade på den och den fick honom att garva hela tiden åt deras inlevelser i mässor och dylikt. Man har ju sätt från USA då dem står och gapar och skriker Hallelulja osv.. Dessutom försökt hela folk ooch få blinda att se. Inlevelsen i detta är enorm men det ser så stört ut och är föga trovärdigt så vad kan man göra om inte garva åt det. Har en annan polare som varit med i filadelfia och till och med han säger att det är en sekt och att dem har knäppa inlevande mässor och dylikt. Hehe det är bara för sjukt men kul. Läste igår om en sak som nog tar priset eller ja det är i alla fall nära. En dansk som hängde en tomte utanför församlingen bara för att tomten är satans verk. Nu återstår bara att uppmana er att ringa mig och tala om när ni haft problem med tomtar på loftet. Om ni nu inte ställt ut gröt till den?

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja du, det finns folk och tv kanaler till allt :P

Men bra för de som tror på det...



Hehe!!! Tack! Nicke är på dagis igen och jag känner mig piggare. Det va lite julklappar i det, å det var kul :)



Kramar!!!

2010-12-09 @ 09:03:19
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0