Fort, fortare, fortast går tiden.


Fan vad piss jag känner mig som inte har skrivit här på ett tag men ibland rinner tiden bara iväg för fort. Julhelgen var också en bov i dramat. Men den var trevlig med släkt och vänner och ja god mad med övergödning. Man blir som ett kolli som inte orkar göra nått för man blir så trött av all maten. Förvisso det kanske är så det ska vara. Lite klappar blev det med och det är ju aldrig fel. Men det är gemenskapen som är det roliga. Sedan är det ju bara för härligt att se brorsans barn samt kusin Elins unge hur förväntans fulla dem är på tomten och inför julen. Hehe de är för sköna. Ta brorsana älsta som tog emot paket av tomten gick och lämna till vederbörande tog i hand och sa "God Jul" varje gång. Eller varför inte ta kusins barn som sa att han visste att han skulle få det största paketet. Eller brorsans ett åring som stöter på mig i korridoren till hallen när tomten har varit säger: "Kom! Titta" Vi går till hallen och han kollar mot dörren och säger: "Tomten" Då förklarar jag för honom att tomten redan har varit. Det är så härligt. Men summan av kardemumman är att tiden går för fort. Man vill vara ledig mer för att hinna med mer men så är det ju inte. Man kan inte vara ledig här och där för sådanna grejer. Härligt dock att måndagen är avklarad i den vanliga sketna arbetsveckan. Det är aldrig fel.

Ha en trevlig natt tillsammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0