Fildelning


Börjar på allvar undra om jag inte gillar fil eller vad det är? Hade fyra förpackningar där det fanns 1/3 del av innehållet kvar och dessutom var datumet utgånget. Eller så tänkte jag helt enkelt på fildelning? Man ska ju dela med sig liksom. Kanske undermedvetet ställt till hustomten så att han blev snäll mot än. Men juste han gillar ju gröt. Inte konstigt att allt var kvar då. Jaja så kan det gå när haspen inte är på eller när minnet är kortare än det är bra.

Ta väl hand om er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Wath? Nu hänger jag inte med här:P Har tomten ätit upp din fil eller laddar du hem fil frå nätet? Haha!!!



Ja du jag hoppas att jag lipper gå igenm en brand. Men det känns ju skit att någon annan ska behöva det med :S



Tckar så mycket för julkortet!!!



God fortsettning på dig!!!



Kram!!!

2010-12-29 @ 08:04:10
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0