Lite länkar!


Ska snart lägga upp lite sidor som jag länkar till. Klart värda att kolla in annars är ni losers. Mycket härliga med mycket vättigt att se fram emot. Sidorna är;
Cinemassacre.com: Mycket härlig sida och video blogande av snubben James. Som gör allt möjligt åker till platser där filmer spelats in, recenserar film, intervjuar roliga film personer, är AVGN och där recenserar gamla värdelösa tv-spel osv.. Klart se värt.
Wulffmorgenthaler: Denna sida är hur suverän som helst och innehåller en ny serie strip varje dag oftast över någon dags aktuell nyhet. Det hela krydat då förstås med sjuk humor och det passar mig utmärkt.
Metal encyclopedin: En självklarhet för dig som vill ha koll på lite fakta om dina favorit band. Inom metal och hårdrock förstås.
NHL: Följ nhl-säsongen på NHL.com. Bättre sida för det finns det inte.
Newcastle UTD: Laget i hjärtat och RIK: Det andra laget.
Everysport: För att hålla koll på alla alle handa lagsports reseultat.
Sist men inte minst!!!
SYRRANS-BLOG: Ja hon har en blog hon med. Mycket mer om vad hon gör än jag men ja den är trevlig i alla fall. Men hon får gärna göra det lättare för mig att kunna kommenter. För fan det kan jag än så länge inte göra. Skulle kunna det hela tiden annars.

Mer länkar kanske kommer fram över. Men nog än så länge. Håll till godo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0