Fruk (Nöjd med livet som det är? Eller äta myror?)


Syrran tyckte jag jag skulle äta mera frukt för att känna mig piggare. Det tror jag inte är helt fel men jag har så svårt att få in en bra rutin på det i vardan men jag kan ju alltid försöka. Innan jag drar till jobbet eller nått. Tror ju inte bara det är boven. Har ju varit tok kvalmigt en tid så det kan säkert också spela in en del. I övrigt får frukt mig att tänka på Djungelboken och Björnen Baloo. Finns många människor man skulle kunna tänka sig är honom i mänsklig form. Finns en sång som frukt med i handlingen som han sjunger och ja man skulle kanske vara nöjd helt enkelt med livet som det är? Man vet ju trots allt inte vad som ska hända. Lite Disney kommer nu!!




I övrigt: Man kanske ska äta myror? Jag menar det är ju världens käk!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe!!! Ja du det vore kul med "Baloo" vän:P Men jag skippar biten med att slåss som en jätte bamsing:D



Du får testa frukt teorin och se om du blir lite piggare. Annars kan jag rekomendera goji bär. Säljs på nästan alla butiker i påse. Är som trkade bär av någe slag. Smakar myssko men man känner sig lite piggare efteråt.



Tack så mycket :) Hoppas på det med. Menar man ska väll inte få all otur på en gång som är tänkt för en livstid? Eller det kanske är så att man ska få mer och mer otur i livet för att växa som person och bli starkare? Knstigt iaf.



Hoppas att du har haft en bra helg!!! Kram

2010-08-15 @ 11:39:36
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0