Vi vill inte prata med dig!! (Allt är inspelat)


Felanmälde min fasta telefoni här om dagen. Döm av min förvåning då jag aldrig fick prata med någon om problemet. Men ja det är väl så här det ska fungera i dagens samhälle. Noll info och disinformation ska vara a och o. I vilket fall som helst fick man höra en röst från någe inspelat tjafs och man fick knappa 1,2 o 3 emellanåt beroende på vad man ville. Det knäppaste var när man skulle prata in sitt fel. Kändes oerhört dumt och bäddat för att det ska bli missförstånd osv.. Men ja nu är det hela gjort och inom 7 dagar skulle det vara åtgärdat så ja då får man se om de åstadkommit något. I övrigt skulle det vara intressant och veta vem som får detta jobb att vara rösten i telefontjänsten för telefonbolaget. Den som är tevligast borde ju kanske vara vettigast eller dem som törs stå för sin röst. Ja någon som vet?
Skulle vara trevligt att träffa denna person över en fika....eller? Nej JAG vill INTE prata med DIG! För du är ju inspelad så det går helt enkelt inte.

Nu ska jag vänta tills telefonin fungerar igen. Sedan ska jag ringa tarottlinjen om det framtida penga läget.
Tata!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tarrotlinjen.. o hur gick det?;)

Jag vet! Helt galet. comhem ville också att man skulle prata in allt, man vart kopplad och kopplad och allt var röststyrt. Var helt övertygad om att jag skulle komma fel men se på fan jag kom rätt! lite småballt ändå..

2010-04-19 @ 21:21:48
URL: http://emelieksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0