Oerhört rörig orädd reda i kaoset.


Alla har väl varit med om mer eller mindre att man har något man har lagt någonstans men inte hittar. Ibland kan man minnas lite vagt vart man la det men hittar det ändå inte sedan när man letar efter det. Så man kollar först där man brukar förvara sådana grejer som man letar efter. Men ändå hittar man det inte. Då brukar man försöka fundera på var man såg det senast osv.. Bara för att försöka komma på om man flyttat på det utan att man tänkt på det. Men så var det kanske inte. Det hjälper inte heller att man kanske har lite rörigt men ja man jobbar på med letandet för man vill ju ändå hitta grejen. (Jag har inte så rörigt nu som förut) Detta brukar sluta att man antingen hittar det på det absolut första stället man letat på eller där man nästan kollat mest där man haft en fixidé att det borde vara. Eller på ett ställe man total uteslutit att det skulle vara på. Så var fan är det där jävla anteckningsblocket nu?

Av nån anledning får detta mig att tänka på Coca Carolas låt Ingenting och någonting. men det är mer knäppt än logiskt. Men det är väll titeln som gör det.

Tata

Kommentarer
Postat av: Emelie

mhm. som förut idafg. Jag sprang runt och letade efter nycklarna i säkert 15 min. Jag hade dom i fickan, haha!

2010-04-27 @ 20:14:56
URL: http://emelieksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0