Fenomen - Über mega stress (fallskärm)


Nog för att vi redan är onödigt över stressade i dagens samhälle så finns det ett fenomen som slår detta Det är när vi sätter oss i en bil. Ja då har ta mig fan alla bråttom. Det hela har med vetskapen i att vi är i en sak som kan nta sig fram fort. Därför vill vi komma fram fort. Helt i onödan egentligen. Det är också detta som leder till en massa onödiga olyckor osv.. Jag känner dessutom själv igen mig i detta. Sitter jag i bilen då ska det gå snabbt. det får inte komma nån på övergångsstället. Det får inte vara nån sölig bilist framför mig på vägen eller i korset. Ja fram ska man ta mig fan helt enkelt. "Jag har bråttom men jag har inget tid att passa" . Eller "Jag har bråttom jag ska fram nu". Satt och funderade hur detta skulle se ut om vi alla hade varsit flygande fordon istället. Så du kunde flyga precis vart du ville. Snaka om luft tornadokaos det skulle vara. Likt en hel galen svärm av getingar eller bin.

I övrigt om man krockar i luften då är man mer än lite kass. Fallskärm nästa.

Ta da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0